2 תשובות
שימי על שקט ותקחי אותו איתך בתיק הקטן פשוט
אני לא יודע כמה נוקשים החוקים אצלך, אבל אם הם די מקלים, אז מקסימום תוציאי את הטלפון מדי פעם כדי לצלם, אבל אל תהיי איתו כל הטיול
ותהני!!
ותהני!!
באותו הנושא: