8 תשובות
את צמה?
שואל השאלה:
לא חושבת
אנונימית
אז את יכולה לראות סרטים, לשחק במחשב אם את בקטע של זה
לראות סדרה, זה ממש טוב כי את יכולה ישר לעבור פרק ועוד פרק
יש לך מקצוע שאת מתקשה בו?
חומר שאת צריכה להשלים?
מבחן בקרוב?בוחן?
את יכולה ללכת לים, לחברה, לראות סרט
RY4
מצטרפת!!
יש לי רק הצעות לבוקר.
(אם את נשארת ערה כל הלילה ולא צמה).
בשעה 8 בבוקר תעשי מקלחת טובה עם מים חמים.
אחרי זה תכיני לעצמך ארוחת בוקר מושקעת.
תראי סרט/סדרה.
ולצהריים כבר אין לי
..
תצאי לבחוץ בשעות הבוקר כזה להליכה או משהו..
תחשבי על משהו מסויים שרצית לעשות כבר הרבה זמן ולא יצא לך
תשלימי שיעורים/תלמדי למבחן קרוב