3 תשובות
הם פשוט לא מכניסים לצערי ):
אני התחסנתי ובגלל שהבת שלי לא מחוסנת כי לא זכאית אז פשוט אין אופציה להיכנס.
הם יכולים לשבת בשטח ששייך למסעדה שהוא בחוץ ולא בפנים
רק מגיל 16 יחייבו אותך בחיסון כדי להכנס למקומות

טוב מסתבר שיש מקומות גם שלא יכניסו אז כנראה זה תלוי