13 תשובות
הכלב אכל להם את המחשב
אנונימית
מורים רוצים שנדליק מצלמה ויש תלמידים שאין להם ביטחון עצמי גבוה, קשה ללמוד ולצערי יש לי עכשעו בעיות גב
ביישנות
בעיות עם הדימוי גוף
אנונימי
להכין לאחים הקטנים שלך אוכל
ישנים/עייפים, אין להם כוח, המורה מכריח לפתוח מצלמה או שפשוט לא בא להם.
את לא מרגישה טוב בכלל/בחילות וזה...
-פשוט לא רואה טעם בלהיכנס לזום להקשיב ולא להבין כלום ואחרי זה לשבור תראש
אז אני חוסכת את זה
-חוסר מוטיבציה
אה רגע מה לא הבנתי את השאלה
את רוצה תירוצים ללמה לא להיכנס?
- המורים לפעמים מכריחים להדליק מצלמה בשיעור והילד לא מרגיש בנוח עם זה אז הוא לא נכנס לשיעור כדי להימנע מזה.
- אין אינטרנט, הפסקות חשמל או אינטרנט איטי
- לא שמו לב ששלחו קישור ככה שלא ידעו שיש שיעור
שואל השאלה:
נציגי מועצת התלמידים הארצית העלו הצעה לבטל את שיעורי הבחיר וללמוד רק אנגלית, שפה ומתמטיקה, זאת בשל הצמצום הרב של ימי הלימוד בעקבות מגפת הקורונה.
הביעו את דעתכם בנושא.
תעזרו לי
עייפים
אוקי יש לי כמה שמורות תמיד מאמינות וחלקם גם מכבדות
*אחים שלי היו צריכים עזרה ולא שמתי לב שהתחיל השיעור (זה יותר לאיתור אבל זה גם יכול לעבוד)
*קראתי ספר והזמן טס כי הוא היה מעניין
*הייתי בבדיקת קורונה
*המחשב קרס ועד שהוא עבד סוף סוף כבר לא היה למה להכנס כי גם ככה לא הייתי מבין.ה
*להגיד שלא היה לך כוח או שלא התעוררת ולשלוח תמונה של החומר שהשלמת (פשוט תבקש.י ממישהו.י לצלם לך וכשהם ישלחו תעתיקו בכתב יד או לוורד ותשלחו למורה
*עזרתי להורים שלי בבית
*עשיתי עבודה ממש חשובה ולא שמתי לב שיש עוד שיעור
*בהיתי באוויר ולא שמתי לב שכבר עברה שעה (קרה לי חח)
*השכנים קדחו ולא שמעו כלום אז לא היה לי למה להכנס לזום כי לא יכולתי לדבר או לשמוע

ועוד דברים בסגנון הזה מקווה שעזרתי ותגידו את זה בנחמדות ומה שהכי מתאים לכל מורה כי יש מורות שמעריכות מאוד כנות בקיצור זה הדברים הכי טובים שמורות הכי אוהבות תהנו בי
לא יודעת מה איתכם אבל אני יושבת כל כך הרבה שאני מרגישה שאנלא מסוגלת להזיז תתחת
אנונימית