10 תשובות
תוסיפי סימן שאלה בשביל שלא ימחקו לך,
דבר שני - לצרוח?? מה ..
אז המחנך שלך פדופיל
שואל השאלה:
כן היא בכתה להורים שלה והם התלוננו עליי למרות שהיא הבריונית פה ולה מגיע שיצרחו עליה, אבל המחנך המפגר שלי עשה לי שיחת נזיפה וכולה עמדתי על שלי....
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא היה לידו, זה היה בוואצאפ לצערי אבל כן
אנונימית
זה לא בסדר .. הוא יודע את הצד שלך?
תעמדי על שלך .
אם לדעתך יש סיבה מספיק מוצדקת להגיד את זה אז זה לא אמור לעניין אותך מה הוא או אנשים אחרים חושבים
שואל השאלה:
כן הוא לא צריך בכלל להתערב, הוא ממש הגזים לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
הסברתי לו למה והילדה הזאת התעללה בי מספיק אבל כמובן שלא היה לו אכפת.... נשבר לי
אנונימית
אוי... תערבי גם את ההורים שלך אחותי
שואל השאלה:
כן אמא שלי דיברה אותי בטלפון, אני פשוט אצטרך לראות אותו כמעט כל יום בבית ספר כאילו לא מספיק קשה לי:(
אנונימית