17 תשובות
זה שם נחמד
החלטה שלך
שם ממוצע כזה
לדעתי זה שם יפה אבל לטעמי מתאים יותר לבנים ולא לבנות אבל את צריכה לאהוב את השם שבחרת לה
כל עוד את אוהבת, זה מה שחשוב.
טיפה דומה לשם של בנים
אנונימית
אני אוהבת ממש
שם יפה העיקר שתאהבי אותו :)
אני באופן אישי אוהבת שיש לשם משמעות בעיני
שואל השאלה:
יש המון בנות עם השם הזה הוא יוניסקס לא רק לבנים
מפחדת שעשיתי טעות
אנונימית
שום דבר לא טעות!!
סהר שם מיוחד ויפה ממש, אני אןהבת מאוד
שואל השאלה:
וואי תודה את לא מבינה כמה חשוב לי שהסביבה לא תגיד דברים על השם הזה
אנונימית
שם יפה לדעתי
אבל זה תלוי אם זה מתאים לתינוקת עצמה, כי לא כל דבר יתאים
כן שם ממש יפה ומיוחד
היא צריכה להיות ילדה מיוחדת לשם כזה(;
אנונימית
נחמד......
אנונימית
זה שם נורא יפה. תבדקי מה הוא אומר
שואל השאלה:
בדקתו לפני הכל ברור עשיתי שאלת רב אפילו פשוט אחרי שקראתי לה ככה הרגשתי חוסר ביטחון לגבי זה שאולי השם לא מספיק טוב אבל אני אוהבת את השם ממש וחושבת שהוא מתאים לה
אנונימית
כן ממש מיוחד לדעתי