5 תשובות
כל עוד שום חומר לא נוגע בתקליט עצמו (החלק של הפסים הדקים) אז זה בסדר
אלא אם כן זה תקליט שמיועד לצביעה (שהוא כבר הרוס) ואז אפשר על כל התקליט
לא חושבת, זה חומר די חלק וצפוף, אז יכול להיות שזה ידחה את הצבע.
תנסי עם אקריליק.
תנסי עם אקריליק.
את יכולה לנסות. תעדכני אם הצלחת.
שואל השאלה:
אני לא רוצה עם אקריליק כי זה מכוער לטעמי, מגושם כזה וקשה מדי להיות מדויק...
אני לא רוצה עם אקריליק כי זה מכוער לטעמי, מגושם כזה וקשה מדי להיות מדויק...
אנונימי
באותו הנושא: