התחברות
הרשמה
אני רוצה לצייר משהו וציירתי עיגול בינוני, מה לצייר ולעשות ממנו?
אני בבית ספר אז דברים שזה בסדר שחור לבן
11 בספטמבר 2020, 11:15
ציור
אמנות
ציורים
חוות דעת
רעיונות
תשובה אחת
סמיילי, פרח, פנים של מישהו, להמשיך לעשות עיגולים ועוד צורות עד שאת מגיעה למנדלה השחור לבן, זה נראה לי יכול לצאת ממש יפה :)
H
HERMIONE SMITH
באותו הנושא:
אני רוצה לצייר דמויות מצויירות כמו מה שציירתי בקישור, את מי לצייר?
אני אוהבת לצייר ואני מציירת בבית רק לכיף . וכל פעם שאני מציירת משהו אני מראה לאמא שלי והיא אומרת שאני מציירת טוב וזה
אתם מציעים, אני מציירת- מה לצייר?
איזה מפורסם לצייר ? ציירתי כבר את בילי אייליש ..
אני מציירת לפעמים אבל רק עם עיפרון ואני רוצה להתחיל לצייר מקצועי יותר
אני אוהבת לצייר ואני מציירת ממש יפה
מנסה לצייר את עצמי עם איזה טוויסט משוגע, וציירתי מתחת לעין דמעה שחורה, התחרטתי ומחקתי
איך הציור שציירתי(לקח כמה שעות לצייר אותו),כדאי לתלות בחדר?
יש לחברה שלי יום הולדת ואני רוצה לצייר לה ציור, מה כדאי לצייר ועל מה?(משהו מושקע) אני מציירת ריאליסטי
אני רוצה להתחיל לצייר שוב (ציירתי פעם והפסקתי) איזה דברים אני צריכה שיהיו לי?
הגיוני שבגלל שלא ציירתי הרבה זמן אני ממש רוצה לצייר עכשיו?