5 תשובות
אם הגעת למצב שאת שולחת לו אימיילים את כנראה ממש אובססיבית חחחח
וכן
וכן
כן לול
לאו דווקא, אלא פשוט לא רוצה קשר.
יכול להיות שכן ...
כןכןכןכןןככןכןכןכןכןןכן ועוד פעם כן.
באותו הנושא: