5 תשובות
אם הגעת למצב שאת שולחת לו אימיילים את כנראה ממש אובססיבית חחחח
וכן
לאו דווקא, אלא פשוט לא רוצה קשר.
יכול להיות שכן ...
כןכןכןכןןככןכןכןכןכןןכן ועוד פעם כן.