13 תשובות
מעצבן
אממ לא יודעת לא כזה מזיז... קצת מעצבן
אותי זה מעצבן
רוב הפעמים זה מעצבן
זה מאוד מקסים אותי
לול לא מבינה שום סיבה שזה יעצבן
לול לא מבינה שום סיבה שזה יעצבן
זה מעצבן באותה מידה שזה מעצבן בנים אני מניחה
אני לא ילדה בת 8 למה שיקראו לי חמודה
אני לא ילדה בת 8 למה שיקראו לי חמודה
מאוד מעצבן
תלוי באיך אומרים את זה ובסיטואציה... אבל אני חושבת שיש כינויים הרבה יותר טובים מחמודה כמו "שיאא איזה קסם את"
אנונימית
תלוי מי
אנונימית
מעצבן אבל מתגרה כזה בקטע מושך אם זה הגיוני
אבל אל תעשו את זה לול
אבל אל תעשו את זה לול
אנונימית
אני לא מצליחה להבין למה הן אומרות שזה מעצבן אני חושבת שזה חמוד
מעצבן אבל תלוי בסיצואציה זה יכול להיות חמוד
אנונימית
זה די מעליב האמת
באותו הנושא: