7 תשובות
אני כן אוהבת מי אמר שלא
מי שבוחרת להעלב מזה סתם עושה סצנות הרי ברור שזה מחמאה ולא בכוונה להגיד לך את כלב
מי שבוחרת להעלב מזה סתם עושה סצנות הרי ברור שזה מחמאה ולא בכוונה להגיד לך את כלב
כי צריך להיות מציאותים
אני לא חמודה
אני לא חמודה
אנונימית
אני ממש אוהבת, לפי מה שהבנתי חלקן לא אוהבות כי זה כאילו הוא לא נמשך או משהו? יעני רואה בהן לא יותר מחמודות.
אני לא נעלבת בכלל
זה סתם מעצבן לפחות אותי
זה סתם מעצבן לפחות אותי
שואל השאלה:
היר פור יו^, מה מעצבן אותך בזה?
היר פור יו^, מה מעצבן אותך בזה?
אנונימית
כי מה אני כלבה (כן)
כי אני לא כלב
אתה היית נעלב אם הייתי קוראת לך חמוד
אתה היית נעלב אם הייתי קוראת לך חמוד
באותו הנושא: