12 תשובות
לא מצידי לשבת ליד איציק השמן
וואו.
איזה נוסטלגיה עשית לי.
כן... פעם פחדתי מזה מאוד...
עכשיו?
מצידי לשבת לבד.
לא.
אבל בכללי אני לא אוהבת טיולים כאלה, לא מתחברת לרוב האנשים בכיתה שלי.
אני פשוט מתיישבת מי שיישב יישב מי שלא לא
אני יושב ליד חברים בדרך כלל כי נותנים לבחור.
אם לא נותנים לבחור אז יכול לצאת איזה אחד שמקיא כל נסיעה וזהו פינוקים
תמיד הטריד אותי.
שואל השאלה:
ביצה'לה^
זה אף פעם לא הטריד אותך? כאילו הקטע שאף אחד לא ביקש ממך לשבת לידו אז אולי את לא רצויה וכו'????
כן, איזה מזל שביטלו לנו את הטיול השנתי :)) אבל בתכלס לא כזה אכפת לי כל עוד אני ישנה ולא מציקים לי סו
עכשיו נזכרתי בקטע שאם רציתי לשבת ליד חבר אבל הוא קבע לשבת עם חבר אחר :(
אנחנו חבורה של שלוש אז כן זה מאוד מטריד
לא אין לי חברים אז אני יושב ליד עצמי
מי שירצה ירצה לי זה לא כזה משנה כי אני יודעת מי החברים שלי ואם הם ירצו לשבת לידי שישבו בשמחה