3 תשובות
מאוד תלוי מה התפקיד שלך.
יש בסיסים שלמים שעובדים עם יומיות כמו בסיס הגיוס של תל השומר.
כולם שם פקידים, אז הם באים למשרד עושים את היומית שלהם והולכים.
כנ"ל בקריה.
יש בסיסים שלמים שעובדים עם יומיות כמו בסיס הגיוס של תל השומר.
כולם שם פקידים, אז הם באים למשרד עושים את היומית שלהם והולכים.
כנ"ל בקריה.
יומיות זה לחזור כל יום הביתה.
יש חיילים שלא חוזרים כל יום אלא ישנים בבסיס, זה תלוי בבסיס שנמצאים בו ובתפקיד.
בעקרון בטירונות ובקורס כולם ישנים בבסיס ואחרי זה בשירות הסדיר זה לפי הבסיס והתפקיד
יש חיילים שלא חוזרים כל יום אלא ישנים בבסיס, זה תלוי בבסיס שנמצאים בו ובתפקיד.
בעקרון בטירונות ובקורס כולם ישנים בבסיס ואחרי זה בשירות הסדיר זה לפי הבסיס והתפקיד
אנונימית
שואל השאלה:
כן תודה על ההסבר אבל מהזה שווה ללכת לרחוק וכל יום לחזור?אם זה בעיר אחרת עדיף כבר להישאר לישון שם מאשר כל היום לחזור לא ככה?
כן תודה על ההסבר אבל מהזה שווה ללכת לרחוק וכל יום לחזור?אם זה בעיר אחרת עדיף כבר להישאר לישון שם מאשר כל היום לחזור לא ככה?
אנונימית
באותו הנושא: