7 תשובות
צבא
כי זה משהו יותר משמעותי
אבל בגלל שאת דתייה עדיף שירות,כי בצבא יותר קשה לשמור שבתות וחגים ויש בנים יותר...
שירות לאומי
את יכולה לפעמים ללכת הביתה שקשה.
את חוזרת לבית
זה קשה להסביר
תלוי בך ובמצב שלך
אם את במצב נפשי מאוזן ויכולה לשרת בצבא אז תלכי לצבא

אם את לא מוכנה לזה אז שירות לאומי
^מה הקשר מצב נפשי לשירות לאומי?
ולדעתי עדיף לך שירות לאומי ממש
אנונימית
אני עשיתי צבא (חילונית) והיו איתי גם דתיות (בגלל התפקיד).
בכללי לכל אדם שלא הולך לעשות קרבי אני אמליץ לעשות שירות לאומי- כי זה גם מרגיש לי שיותר תורם ופחות עבודה עם תנאים לא הגיוניים.
אבל דבר אחד הצבא תרם לי- באזרחות שמתקבלים לעבודה שואלים אם עשית צבא ובביטחון האישי שלי שעשיתי דברים מעבר לאזור הנוחות שלי.
אני חושב שבמצב נפשי "לא מאוזן" לא צריך לשרת בצבא אז עדיף שירות לאומי
לא זה ולא זה, כי גודלי הדור פסקו שזה אסור ביהרג ואל יעבור.
http://www.yoel-ab.com/katava.asp?id=157
http://www.yoel-ab.com/katava.asp?id=158