2 תשובות
תדברי איתה על זה בישירות אבל תבהירי מראש שאין לך כוונה לפגוע או משהו כזה... אם היא מזלזלת או מנפנפת או עושה דרמות אז לא צריך... אם היא לא עונה אז בכלל... בהצלחה❤
תדברי איתה על זה ותראי מה יש לה לומר.
תסבירי לה על איך זה גורם לך להרגיש, תיפתחי בפניה.
אין דבר טוב יותר מלדבר על הדברים :)
בהצלחה אהובה