התחברות הרשמה

בניתי מודל תלת ממדי של עורק. מה דעתכם? - קישור מצורף

11 במרץ 2021, 19:42
עורקיםתלת ממדמדעמשקפי תלת מימד    
2 תשובות
אהבתי יפה מאוד כל הכבוד לך
a
anonymous9
ממש היפנוזה
מ
מאיּ
באותו הנושא:
בניתי מודל תלת ממדי של עורק. המשחק יהיה לטלפון וכל אחד יוכל להוריד. מה דעתכם?
בניתי אתר, אשמח לחוות דעת
בניתי לעצמי תפריט מה דעתכם עליו?
אז בניתי "מד חרשנות" לסטיפס.
מאיזה ציון לדעתכם זה נחשב לטוב באנגלית במודל e ובמודל g ?
בניתי אתר חדש, אשמח לשמוע חוות דעת
כלי דם היוצאים מהלב הם: עורקים ורידים נימים עורקים ונימים
מי שלמד מודל האינטראקציה בפסיכולוגיה
הדם שזורם מהחלק השמאלי של הלב זורם דרך אבי העורקים ומחלק הימיני זורם דרך עורק הריאה?
מה ההבדל בין הדם הזורם בעורק הריאה לבין הדם הזורם באשר העורקים בגוף?
בניתי אתר, אשמח לשמוע חוות דעת