5 תשובות
נכון יש אנשים שהם לא הכי אני מצטערת אבל זה נכון
יש אנשים גזעניים לצערי הרב
יש אנשים גזעניים לצערי הרב
לדעתי זה ממש דוחה
כי עם הזמן זה הפך להיות מילים שמסמלות עבדות ועד היום זה פצע אצל אנשים.
ניגרי זה אדם שבא מניגריה ובאנגלית אומרים ניגריאן , פעם היו אומרים ניגרו לשחורים ובגלל זה לא אומרים היום ניגר או ניגה
אנונימי
יש מילים שהפכו לקללות אני לא יודעת למה
כמו כושי ניגר הומו וכאלה
יש אנשים הם גזענים וגאוותנים שלא מסוגלים לקבל את האחר וישר מחשיבים את זה כקללה כי הם לא כמוהם
כמו כושי ניגר הומו וכאלה
יש אנשים הם גזענים וגאוותנים שלא מסוגלים לקבל את האחר וישר מחשיבים את זה כקללה כי הם לא כמוהם
באותו הנושא: