4 תשובות
כן זה בסדר
את יכולה להגיד שלא לדעתי חבל זה כמעט כמו מורה פרטי הוא סך הכל מלמד כמה ילדים חבל לפספס סך הכל זה בשבילך
שואל השאלה:
^כן, אבל אני לא צריך את זה... אני באמת לא צריך, זה סתם יהיה שריפה של זמן בשבילי
^כן, אבל אני לא צריך את זה... אני באמת לא צריך, זה סתם יהיה שריפה של זמן בשבילי
אנונימי
כן תגיד שלא אל אין מה להתבייש אם אתה לא רוצה ולא צריך אין שום סיבה שתלך
באותו הנושא: