3 תשובות
אין צורך לניתוח בשביל להרחיב את הלסת. משתמשים בברזלים מתחת ללשון
שואל השאלה:
זהו שלא הבנתי הייתי אצל רופא שיניים כי יש לי שיניים קדמיות אמר לי צריך לעשות שתי עקירות למעלה ולמטה ואמר לי שזה לא היה יסודי עם אעשה ניתוח זה היה יסודי ואמר לי שרק בגיל 21 היה אפשר להתחיל את זה עכשיו אני לא יודע מה לעשות ....
אנונימי
שואל השאלה:
אני צריך קצת להוציא את הלסת התחתונה החוצה ..^
אנונימי