15 תשובות
היי. יש לי את זה ואני מתחיל גשר..
אני מצטרף לשאלה שלך ונעצתי.
ותגיד, זה לא מסתדר בגשר?
אני מצטרף לשאלה שלך ונעצתי.
ותגיד, זה לא מסתדר בגשר?
אנונימי
שואל השאלה:
לאנונימי ששאל למעלה - אצלי הבעיה לא מאוד רצינית, אבל האורתודנטית שלי אפילו לא הזכירה את זה פעם אחת במהלך כל הטיפול... מבחינת הגשר, אין שום בעיה, השיניים שלך עדיין יתיישרו אבל ביחס ללסת העקומה שלך, זאת אומרת שכל השיניים יהיו ישרות ביחס לקו הזה \ שבו הלסת התחתונה שלך נחה. כדי ליישר את הלסת שתשב ישר ככה | יש צורך כבר בטיפול לסתי, שאותו אני לא יודע איך אפשר להשיג, בגלל זה שאלתי את השאלה.
לאנונימי ששאל למעלה - אצלי הבעיה לא מאוד רצינית, אבל האורתודנטית שלי אפילו לא הזכירה את זה פעם אחת במהלך כל הטיפול... מבחינת הגשר, אין שום בעיה, השיניים שלך עדיין יתיישרו אבל ביחס ללסת העקומה שלך, זאת אומרת שכל השיניים יהיו ישרות ביחס לקו הזה \ שבו הלסת התחתונה שלך נחה. כדי ליישר את הלסת שתשב ישר ככה | יש צורך כבר בטיפול לסתי, שאותו אני לא יודע איך אפשר להשיג, בגלל זה שאלתי את השאלה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שיש לי עוד קצת גדילה, עד מינימום גיל 18-19, בגלל זה אני שואל, כי אולי עכשיו בשלב הזה עוד אפשרי לנתב את הגדילה ככה שהסטייה תתוקן. את ממליצה לפנות לאורתודנטית, או לגוף חיצוני?
אני חושב שיש לי עוד קצת גדילה, עד מינימום גיל 18-19, בגלל זה אני שואל, כי אולי עכשיו בשלב הזה עוד אפשרי לנתב את הגדילה ככה שהסטייה תתוקן. את ממליצה לפנות לאורתודנטית, או לגוף חיצוני?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
שואל השאלה:
רק שאלה אחרונה, הייתה לך את אותה הבעיה? איך סידרת אותה בסוף אם סידרת?
רק שאלה אחרונה, הייתה לך את אותה הבעיה? איך סידרת אותה בסוף אם סידרת?
אנונימי
נראה לי שכן
אני מתחילה תהליך של יישור שיניים עם גשר ולפני ששמים את הגשר, שמו לי פלטה שקופה עם גומיות שמיישרת את הלסת, רק שלי הלסת נוטה לצד ההפוך משלך
אני מתחילה תהליך של יישור שיניים עם גשר ולפני ששמים את הגשר, שמו לי פלטה שקופה עם גומיות שמיישרת את הלסת, רק שלי הלסת נוטה לצד ההפוך משלך
אנונימית
אתה צריך לפנות לאורטודנטית שלך, מה השם שלה ? אתה מעפולה?
שואל השאלה:
האמת שאני לא מעפולה, אבל אהבתי את הספציפיות
האמת שאני לא מעפולה, אבל אהבתי את הספציפיות
אנונימי
לא האמת שלא זה לא היה בקטע של להתחיל איתך, אני פשוט גם מחפשת מקום לעשות גשר והייתי רוצה לדעת אצל איזה דוקטור אתה עשיתה גשר? שאדע לא ללכת למקום שהלכת זה בסך הכל מה שרציתי ואם תוכל לרשום אני אשמח שאדע מראש לא להתקרב
שואל השאלה:
מה...? לא חשבתי לרגע שהתחלת איתי, זה פשוט היה נשמע מאוד רנדומלי. בכל מקרה, אני לא הולך למסור פרטים על איפה אני עושה באתר כמו סטיפס, לא לדאוג זה לא בעפולה, ואת תשמחי לשמוע שאני סומך לגמרי על האורתונדטית שלי והיא מהמומלצות בארץ. שבוע טוב.
מה...? לא חשבתי לרגע שהתחלת איתי, זה פשוט היה נשמע מאוד רנדומלי. בכל מקרה, אני לא הולך למסור פרטים על איפה אני עושה באתר כמו סטיפס, לא לדאוג זה לא בעפולה, ואת תשמחי לשמוע שאני סומך לגמרי על האורתונדטית שלי והיא מהמומלצות בארץ. שבוע טוב.
אנונימי
היי אפשר לדעת אם היא אורטודנטית מומחית? היא באפליצקיה של האגודה האורטודנטית?
שואל השאלה:
כן היא מופיעה, וכן היא מופיעה ברשימה של מומחי יישור שיניים ולסתות. אני לא מבין, את מנסה להוכיח לי או משהו? אני באמת לא מבין בשביל מה הדיון המיותר הזה, מאחל לך רק טוב ושיהיה לך בהצלחה עם הגשר, תהיי עם איזה אורתונדטית שבא לך, בסך הכל שאלתי שאלה מסכנה בפורום.. יום נעים
כן היא מופיעה, וכן היא מופיעה ברשימה של מומחי יישור שיניים ולסתות. אני לא מבין, את מנסה להוכיח לי או משהו? אני באמת לא מבין בשביל מה הדיון המיותר הזה, מאחל לך רק טוב ושיהיה לך בהצלחה עם הגשר, תהיי עם איזה אורתונדטית שבא לך, בסך הכל שאלתי שאלה מסכנה בפורום.. יום נעים
אנונימי
שנייה היא אורטודנטית מהצפון? זה הדבר היחידי שאני רוצה לשאול
שואל השאלה:
הייתי עונה לך אבל אני באמת לא מבין מה את רוצה, אם תגידי לי בשביל מה כל התחקיר שב"כ הזה אני יותר מאשמח לענות, ואם אפשר בלי ציניות ובלי ירידות מיותרות וילדותיות
הייתי עונה לך אבל אני באמת לא מבין מה את רוצה, אם תגידי לי בשביל מה כל התחקיר שב"כ הזה אני יותר מאשמח לענות, ואם אפשר בלי ציניות ובלי ירידות מיותרות וילדותיות
אנונימי
אודי אני לא יורדת עליך או משהו אני לא מבינה מה אתה רוצה ואני לא חוקרת אותך בדום צורה, השאלה דלי מההתחלה הייתה מה הדם של האורטודנטית דלך, זהו לא ביקשתי יותר, לא מתנשאת מעליך כמו שרשמת עלי ולא כלום, רק ביקשתי לדעת מה שמה של האורטודנטית אם אפשר לדעת וזהו