22 תשובות
קקי
לא להוציא את זה.
זה יצא בדרך טבעית- בשירותים
זה יצא בדרך טבעית- בשירותים
לא להוציא זה כבר ייצא לבד, הכל בסדר :)
אממ בואי נחשוב
שואל השאלה:
לצאת טבעי זה לא יצא כי ישלי מצב 2 פעם בשבוע
לצאת טבעי זה לא יצא כי ישלי מצב 2 פעם בשבוע
אנונימית
שואל השאלה:
איך להקיא בשביל שזה יצא?
איך להקיא בשביל שזה יצא?
אנונימית
לאלאלאלא אל תקיאי
לאלא אל תקיאי בכוונה!!
פשוט אל פליז
שואל השאלה:
אבל כבד לי בבטן ואני אכלתי בטעות
אבל כבד לי בבטן ואני אכלתי בטעות
אנונימית
אז תשבי..
זה עוד כמה דק יתעכל
זה עוד כמה דק יתעכל
לא משנה מה רק אל תקיאי בכוונה
תעשי הליכה מתישהו היום ותשתי אולי תה
אנונימית
שואל השאלה:
מעדיפה להוציא את זה מהגוף איך להקיא בלי לדחוף אצבע לפה?
מעדיפה להוציא את זה מהגוף איך להקיא בלי לדחוף אצבע לפה?
אנונימית
אם היית צריכה להקיא, הגוף היה עושה את זה לבד
שואל השאלה:
לפה ולגרון זה אותו חרא קיצור איך להקיא בלי לדחוף אצבע?
לפה ולגרון זה אותו חרא קיצור איך להקיא בלי לדחוף אצבע?
אנונימית
אנונימית ממש לא.
לגרום לגוף להקיא בכוונה רק מחמיר
תנוחי תשתי תה אם תוכלי תזוזי קצת מבטיחה שזה יעבור אם יש לך להקיא באמת הגוף שלך בעצמו יוציא את זה אל תעשי את זה בכוונה בבקשה
לגרום לגוף להקיא בכוונה רק מחמיר
תנוחי תשתי תה אם תוכלי תזוזי קצת מבטיחה שזה יעבור אם יש לך להקיא באמת הגוף שלך בעצמו יוציא את זה אל תעשי את זה בכוונה בבקשה
תעשי קקי
^לא נראה לי יש עוד שיטה אולי תנסי להריח משהו מסריח
אנונימית
ריצה מחר
@פיצי מיצי
נכון מאוד
נכון מאוד
אל תוציאי, הגוף מתאזן. מחר תאכלי מאוזן (לא קצת מדי, תאכלי כמו שאת אוכלת תמיד) ואת תראי שהכל יהיה בסדר.
תמיד תזכרי שהגוף יודע לאזן את עצמו!
תמיד תזכרי שהגוף יודע לאזן את עצמו!
אנונימית
באותו הנושא: