6 תשובות
שואל השאלה:
הוא היה יותר מפורט ויפה אבל היה עד 2000 תווים והגרסה היותר טובה נמחקה לי
אנונימית
העלילה עצמה נחמדה
אבל יש עוד הרבה מה לשפר ועוד הרבה מה להוסיף
תנסי להרחיב ולתאר כמה שאת יכולה
אנונימית
-חתיך ביום חתיך בלילה
בסעיף השני שרשמת
אני חושבת שתיאורים כאלו מאוד מוסיפים אם יודעים איפה לשים אותם
גם בכללי בספרות משתמשים בהרבה תיאורים מהסוג הזה..
אנונימית
מזכיר לי את הסיפורים שלי מכיתה ח. זה לא רע, אבל תעבדי על הניסוח של העלילה. פחות חזרתיות. למשל בהתחלה מספיק לכתוב שהיא לבשה רק חולצה קצרה בצבע סגול.. ולא חייב לכתוב שהיא גם רועדת וגם משקשקת. רואים שזו טיוטה, רק תעברי עלייה..
יש לך את הגרסה המלאה?
עם זה אני מסכימה.
זה גם למה אמרתי שהמשפטים האלו מוסיפים אם יודעים איפה לשים אותם..
אנונימית
שואל השאלה:
שיניתי קצת ופירטתי יותר אבל זה יותר מ2000 תווים,אני אנסה לשלוח בחלקים
אנונימית