13 תשובות
אני לא נותנת להם
לא
גם כשלא הייתי בת 20 הם לא חיטטו לי
גם כשלא הייתי בת 20 הם לא חיטטו לי
וואלה כנראה ההורים שלך ממש דואגים לך כי בגיל הזה זה הכי מסוכן
לא הם לא מסתכלים,
אבל כן יש הורים שמסתכלים
אבל כן יש הורים שמסתכלים
לא.
בטוחה שיש עוד שבודקים להם...
בטוחה שיש עוד שבודקים להם...
שואל השאלה:
מזתומרת לא נותנת להם---
מזתומרת לא נותנת להם---
אף פעם לא נתתי להם סיבה לחשוד בי, אז לא.
זה בסדר פשוט הם כנראה דואגים ורוצים לראות מה את עושה
שואל השאלה:
הם סתם מסתכלים כדי לראות עם מי אני מדברת או מתווכחת, אם אני רבה עם שובניסטים מהשכבה שלי הם לוקחים את הצד שלהם ואז כועסים עלי. אני מרגישה שהם מסתכלים לי בטלפון כדי למצוא סיבה לכעוס עלי כי בכל פעם שהם מסתכלים הם גורמים לי להרגיש רע עם עצמי
הם סתם מסתכלים כדי לראות עם מי אני מדברת או מתווכחת, אם אני רבה עם שובניסטים מהשכבה שלי הם לוקחים את הצד שלהם ואז כועסים עלי. אני מרגישה שהם מסתכלים לי בטלפון כדי למצוא סיבה לכעוס עלי כי בכל פעם שהם מסתכלים הם גורמים לי להרגיש רע עם עצמי
אם ההורים שלי רוצים הם יכולים להסתכל. הפלאפון שלי פתוח ואין לי בעיה עם זה
למה את מסכימה להם? אל תתני.
ההורים שלי לא נוגעים לי בפלאפון כי הם נותנים לי פרטיות ואם הם היו רוצים הם לא היו מקבלים.
ברור שזה מכוונה טובה אבל יש גבול.
ההורים שלי לא נוגעים לי בפלאפון כי הם נותנים לי פרטיות ואם הם היו רוצים הם לא היו מקבלים.
ברור שזה מכוונה טובה אבל יש גבול.
באותו הנושא: