12 תשובות
כי אנחנו יהודים
סיבות פוליטיות
כי אנחנו חיים.....................
דברים פולטיים
בגללי
כנראה שהרוב בגלל הגירוש שהיה פה.
נכון, זה מקנאה, ולכן רצוי לא לבלוט ולהתלבש הכי מפואר כשאנחנו בין גויים, תמיד חשוב לא לבלוט היות וזה יכול להפריע ולשים עין הרע..
כתוב במקורות שהחל ממעמד הר סיני ירדה שנאה לעולם, זה שוב עניין של קנאה, כל העולם שמע את מעמד הר סיני.
אז לשנאה יש משמעות, גם שלא נתבולל בין האומות, וגם יש משמעות ליסורים בגלות, אנחנו בגלות עכשיו, אנחנו בצעדים לקראת גאולה
או שהם מקשיבים לזיבולי מוח של אנשים כמו גיגי ובלה חדיד וכו.
או שהם חונכו לשנוא את ישראל, קיצור לתמוך בפלסטין.
או שהם פשוט מקנאים:) לפי דעתי זאת הסיבה הכי נפוצה בשונאינו הקנאים
כי מספרים עלינו שקרים בחו"ל
עושים מהצבא שלנו "רוצחים" וזה השם שהוציאו לנו שקרים פשוט.
מעניינים פוליטיים.
כנראה לא אוהבים את הממשל, לגיטימי לחלוטין.
ואני לא מופתע.. אין פה זכויות בסיסיות ללהטב.