44 תשובות
יש מתנגדים שאצלם זה נובע מתוך אנטישמיות, ויש מתנגדים שחושבים שהם מסוגלים לפתור כל סכסוך בעולם, ולפיכך מתנגדים למדינה ישראל על אף שהם לא מכירים את הסיפור השלם, אלא רק את הצד הפלסטיני.
אין סיבה מוצדקת או רציונל..יכול להיות אנטישמיות..
ישראלים לפעמים באים לאנשים אקראיים ועושים להם זובור בחו"ל,זה קרה לי..
ישראלים לפעמים באים לאנשים אקראיים ועושים להם זובור בחו"ל,זה קרה לי..
אנונימי
כי מציגים אותנו כמו ה"רעים" אצלם בחדשות, בבתי ספר, בכל מקום.
מציגים אותנו בתור המרושעים שמפציצים נשים וילדים תמימים שלא עושים כלום, הורסים משפחות ומפוצצים בתי חולים, זה מה שרואים שם.
צה"ל, שהוא הצבא המוסרי ביותר בעולם, מוצג אצלם בתור צבא השטן, כזה שרוצח ילדים בדם קר.
לא מאשימה אותם, התקשורת שוטפת להם את המוח.
מה שכן, מגוחך שהם מאמינים לסיפורים האלה בכזו קלות ולא מוכנים אפילו לקחת בחשבון את הצד שלנו.
מציגים אותנו בתור המרושעים שמפציצים נשים וילדים תמימים שלא עושים כלום, הורסים משפחות ומפוצצים בתי חולים, זה מה שרואים שם.
צה"ל, שהוא הצבא המוסרי ביותר בעולם, מוצג אצלם בתור צבא השטן, כזה שרוצח ילדים בדם קר.
לא מאשימה אותם, התקשורת שוטפת להם את המוח.
מה שכן, מגוחך שהם מאמינים לסיפורים האלה בכזו קלות ולא מוכנים אפילו לקחת בחשבון את הצד שלנו.
כי זו מדינה עם מלא "ציונים" ויהודים וגם שוטפים להם את המוח
כי מציגים להם תמונה לא נכונה של הארץ
הם רואים סרטונים של חיילים פושטים והורסים בתים של פלסטינים, אבל הם לא יודעים מה עומד מאחורי זה
הם רואים סרטונים של חיילים פושטים והורסים בתים של פלסטינים, אבל הם לא יודעים מה עומד מאחורי זה
אנחנו בסוג של מלחמה, ומן הסתם שהפלסטינאים ישנאו אותנו ויש אנשים בשני הצדיים וגם בגלל הרבה פייק ניוז
אנונימי
כי זה קל וכיף לשנוא אנשים
כי יש אנשים מסכנים שאוהבים פלסטינים
שאלה מעולה
נו באמת מה זאת השאלה הזאת
כי אנשים מכניסים להם דברים לראש
כי אנשים מכניסים להם דברים לראש
אנונימית
יש לזה צורה לוגית למתמצאים...
ישראלים הרבה יותר טובים מערבים וערבים שונאים את מי שטוב ומי שטוב לו ושמח ערבי בו מתנגח..וככה ברקרוסיה אינסופית של שנאה..
ישראלים הרבה יותר טובים מערבים וערבים שונאים את מי שטוב ומי שטוב לו ושמח ערבי בו מתנגח..וככה ברקרוסיה אינסופית של שנאה..
אנונימי
יש לך שתי שאלות בחמות מהה
ולשאלה: סטיגמות
ולשאלה: סטיגמות
אנונימית
כי הפלסטינים היו כאן לפנינו (אני לא מתכוונת שהם צודקים במה שהם אומרים או משהו, פשוט מבחינה עובדתית הם היו כאן),
אז בעולם קיימים המון אנשים עם תפיסה שהציונים הם אנשים רעים שהשתלטו על המקום וגרמו לאנשים שהיו כאן לפניהם לסבל. (לדוגמה, אנשים משווים את מה שקרה כאן כמו למה שקורה בארמניה, וזה מן הסתם שונה).
זה נושא מאוד רגיש ומורכב וזה לא שחור או לבן
אז בעולם קיימים המון אנשים עם תפיסה שהציונים הם אנשים רעים שהשתלטו על המקום וגרמו לאנשים שהיו כאן לפניהם לסבל. (לדוגמה, אנשים משווים את מה שקרה כאן כמו למה שקורה בארמניה, וזה מן הסתם שונה).
זה נושא מאוד רגיש ומורכב וזה לא שחור או לבן
אנונימית
תפסיקו להגיד שזה מקנאה רוב האנטישמים לא קנאים
הם חושבים שאנחנו רעים בעיקר כי הם מושפעים ממה שהם שומעים וגם כי הם חושבים שאנחנו הרגנו את ישוע (אמורים לכתוב ישוע ולא ישו)
הם חושבים שאנחנו רעים בעיקר כי הם מושפעים ממה שהם שומעים וגם כי הם חושבים שאנחנו הרגנו את ישוע (אמורים לכתוב ישוע ולא ישו)
יש לישראלים ממש god complex כאילו בכלל לא שונאים אותנו בעולם ואנחנו בכלל לא על סדר היום ולא אכפת לאף אחד כמו שאתם חושבים שאכפת
וזה שיש הפגנת של פלסטינים בעולם נו אז מה זה לגיטימי וזה במסגרת חופש הביטוי תתמודדו
וזה שיש הפגנת של פלסטינים בעולם נו אז מה זה לגיטימי וזה במסגרת חופש הביטוי תתמודדו
אנונימית
כי ככה
ככה הם גדלו ככה הם חונכו ככה הם רואים את העולם
ככה הם גדלו ככה הם חונכו ככה הם רואים את העולם
כי הערבים מאכילים את שאר העולם בזיבולי, מפציצים מגן ילדים ובוכים שפוצצו את הגן. וגם כי אנשים אנטישמיים ואנוכיים
כנראה שמעו רק טת הצד הפלסטיני
כי אנחנו מדהימים והם מקנאים
זה כמו שאני ישאל למה ליהודים יש בעיה עם נוצרים ...
כי אנחנו גונבים בחול מגבות
אני ישראל יהודי ואין לי בעיה עם נוצרים, כנראה אז שמשהו דפוק אצלך^^
אנונימי
דעה קדומה
בכללי אתה יודע שאתה לא היחיד כאן^^
כנראה כי יש לנו דת שונה מכל העולם!
וזה מטורףף!
וזה מטורףף!
כן אהא ברור שונאים אותנו כי אנחנו כלכך מדהימים ומוכשרים מה
לא רציני באיזה סרט אתם חיים?
לא רציני באיזה סרט אתם חיים?
הפלסטינים שטפו להם תמוח
חושבים שאנחו פושעים שמענים אותם
חושבים שאנחו פושעים שמענים אותם
אנונימית
למה את כל כך נואשת להגיע לחמות?
אנונימית
כי הם אומרים שגוי זה קללה למרות שזה פשוט אומר בן אדם לא יהודי, הם כועסים שבן אדם לא אוכל כשר וחא מוכנים לקבל את זה שיש אנשים שלא מאמינים במה שהם מאמינים, כי אנחנו "רוצחים" ואנחנו "כובשים" ובתכלס כי אנחנו דת של גזענים שזה די נכון אל תגנו על עצמכם ותשקרו
אנונימית
את ישראל אישית אני לא יודעת אבל את יהודי ישראל בגלל כמה סיבות
1. חינוך
2. גזענות נגד ערבים
3. איסורים נגד להט"ב
4. סטיגמות
5. אנשים שקוראים לכל בן אדם שני גוי
6. אנשים שהם אומרים שרק אנחנו העם הנבחר ושכל השאר נחותים מאיתנו
1. חינוך
2. גזענות נגד ערבים
3. איסורים נגד להט"ב
4. סטיגמות
5. אנשים שקוראים לכל בן אדם שני גוי
6. אנשים שהם אומרים שרק אנחנו העם הנבחר ושכל השאר נחותים מאיתנו
או אנטישמיות
או בגלל הסיפור עם הפלסטינים
או בגלל הסיפור עם הפלסטינים
כי ישראל זאת חרא של מדינה
אנונימית
כי הם מקנאים:/
כי הם אנטישמים
כי אנשים אחרים מפיצים עליינו שקרים והם מאמינים בזה כי הם עיוורים וחושבים שהם צודקים
כי לקחנו להם שטחים
אנונימית
וחוץ מזה זו השנה או השנתיים האחרונות של מדינת ישראל
אנטישמיות ושטיפת מוח שעושים לאנשים בעולם נגד ישראל אנשים מאמינים לשקרים..
בדיוק היום הצלחתי לשנות דעה של מישהו מלבנון וסיפרתי לו את האמת עלינו ועל צהל ועל כמה שמשקרים לעולם ועושים את זה כי שונאים אותנו ואמרתי לו מה באמת הולך פה והוא האמין לי והיה קצת מופתע
בדיוק היום הצלחתי לשנות דעה של מישהו מלבנון וסיפרתי לו את האמת עלינו ועל צהל ועל כמה שמשקרים לעולם ועושים את זה כי שונאים אותנו ואמרתי לו מה באמת הולך פה והוא האמין לי והיה קצת מופתע
כי כבשנו מדינה
אנונימי
כבשנו מדינה? לא ידעתי שהמנדט הבריטי נחשב מדינה עצמאית
אנונימי
מגדלים אותם לשנוא אותנו...ורוב מי ששונא אותנו מעולם לא פגש יהודי
כמו שאנחנו לא ניחספים לאנשים שונים מאיתנו בילדות וכך מתחילה גיזענות/:
כמו שאנחנו לא ניחספים לאנשים שונים מאיתנו בילדות וכך מתחילה גיזענות/:
כי יש את אדיר אלעד מה אתם דפוקים
כי שומעים רק את הצד הפלסטיני
תשמע זה כמו שתשאל אנשים שתומכים בפלסטין או אחרים למה יש אנשים ששונאים אותם.
ככה זה, תמיד תהיה שנאה.
יש אנשים שפשוט לא תומכים בנו וזה יכול להתפתח ממקורות שגויים שהם אולי שמעו או שהם פשוט חונכו בבית של אנטישמיים ואנטיציונים וזו אחת מהסיבות.
ככה זה, תמיד תהיה שנאה.
יש אנשים שפשוט לא תומכים בנו וזה יכול להתפתח ממקורות שגויים שהם אולי שמעו או שהם פשוט חונכו בבית של אנטישמיים ואנטיציונים וזו אחת מהסיבות.
באותו הנושא: