11 תשובות
שואל השאלה:
הוא התנהג אליי ממש מסריח והתחיל לשנוא אותי בלי סיבה
שואל השאלה:
^^ כן נפגעתי ממנו ממש
אני הייתי עושה דווקא ולא שולחת לו הודעות

שיתחיל להתגעגע ולהבין שאני חסרה לו מה קרה
לגבי הקבוצה שהוא מגיב וכאלה
"שמעתי פה זבוב" חח סתם פשוט תתעלמי
קדימה סיס תהיי ביץ' ;)
אם ככה הוא כנראה מושפע יכול להיות שהוא צחק עלייך עם החברים שלו מאחורי הגב אם הוא התחיל להתנהג ככה אל תשלחי לי הודעה את פי אלף מעליו הוא סתם אפס
אם ככה הוא התנהג אז לכי על זה
אנונימי
שואל השאלה:
ואי איזה תסיבוך. יצאתי עליו של החיים בקבוצה כי הוא התנהג ממש דוחה אבל הוא אמר דווקא את הדברים שפוגעים בי ואני לא מתכוונת לדבר איתו. נפגעתי מהקשר הזה הרבה ואמרו לי להתרחק ולא הקשבתי המצאנו שהוא השתנה ובסוף האמנתי לזה בעצמי
הייתה לי חברה חרא אחת הניתוק קשר הכי קל שהיה לי רשמתי לה *** תראי אנחנו לא מדברות ורוב הפעמים שאני רואה אותך זה או בזום או חושבת שאני לא שומעת שאת מדברת עליי הייתי מסיימת את הקשר הזה מכמה סיבות אבל גם לקראת השנה החדשה להפטר מדברים שאני לא צריכה.
אני חושבת שכדאי לשלוח
אבל תחשבי פעמיים אם זה מה שאת רוצה
זה נשמע שממש נפגעת ממנו
תחשבי כמה פעמים אם לשלוח את ההודעה הזאת כי אין דרך חזרה
קודם כל למה ניתקתם קשר?
באותו הנושא: