8 תשובות
הכרתי את זה לפני, אבל תודה על השיתוף. :)
שזה ממש עצוב
פעם אם היית שולח הודעה לעצמך היית מקבל הודעה מהמערכת שאולי זה מעיד על פיצול אישיות או על רמה גבוהה של שיעמום
זה היה קורע
שזה ישן
שואל השאלה:
soul
אז המערכת עוקבת אחרי ההודעות האלה? :/
אנונימית
זאת הודעה אוטומטית שנשלחה למי ששלח לעצמו הודעה
אני בוכה גדול