6 תשובות
התאהבתי בו לפני שהיינו יחד בכלל.
שואל השאלה:
אנחנו 4 חודשים ביחד, אני לא אוהבת ולא מרגישה כלום והוא כן, אמרתי לו והוא אמר שזה מגיע עם הזמן...מה עושים?
אנחנו 4 חודשים ביחד, אני לא אוהבת ולא מרגישה כלום והוא כן, אמרתי לו והוא אמר שזה מגיע עם הזמן...מה עושים?
אנונימית
הייתי קצת דלוקה עליו לפני כן. אבל התחלתי ממש להתאהב בדייט שלישי כזה. ולקח לי עוד זמן להבין שאני אוהבת אותו...
נסו לשבור שגרה כזה, שיהיו לכם סיפורים רק שלכם ממקומות מעניינים, תצרו אוירה רומנטית
שואל השאלה:
ניסנו ואני פשוט לא מצליחה להרגיש או להנות מיחסי אינטמיים, לא מרגישה כלום, חסומה
ניסנו ואני פשוט לא מצליחה להרגיש או להנות מיחסי אינטמיים, לא מרגישה כלום, חסומה
אנונימית
פאק אני לגמרי באותה סיטואציה כרגע אם את רוצה את יכולה לשלוח לי הודעה
באותו הנושא: