9 תשובות
כן וואו
בעיקר למדתי לאהוב את עצמי כמו שאני :)
בעיקר למדתי לאהוב את עצמי כמו שאני :)
גם , וגם השנה הכי טובה בשבילי אז אני מאמינה שכן וגם אני רואה את עצמי שונה מאשר לפני הקורונה
שואל השאלה:
^^^אני מדברת על הקורונה וסגרים אבל יותר קל לקצר 2020 , אבל תודה שענית
^^^אני מדברת על הקורונה וסגרים אבל יותר קל לקצר 2020 , אבל תודה שענית
שנת 1945 שינתה אותי
אנונימי
שואל השאלה:
אני בטוחה שהיא שינתה
אני בטוחה שהיא שינתה
כן.
כן!!
אני חושבת שהרבה גם לטובה
כיאלו למדתי מלא על עצמי
אני חושבת שהרבה גם לטובה
כיאלו למדתי מלא על עצמי
נכנסתי חזרה לדיכאון האמת.. יצא לי יותר לחשוב גם אם זה על דברים רעים, היה לי קשה עם זה שכל יום נראה בול כמו יום לפני.. היה לי ממש קשה במיוחד שסיימתי בית ספר
אנונימית
וואי את האמת שהמון!! גם מבחינה חיצונית אבל בעיקר מבחינה פנימית, פשוט זו הייתה שנה חדשה עם כל כך הרבה דברים שאנחנו לא מכירים שכבר למדנו להתבגר למציאות הזו..
באותו הנושא: