18 תשובות
לא.
לטובה אבל
כן, לגמרי.
כן הרבה
כן. בעיקר גרמה לי להעריך את מה שיש לי בחיים ולא מה שאין לי
כן
כן אני מניחה...
חד משמעית כן
כן, גם חרא שנה
כן לגמרי
כן, אבל רק בזכות רון חולדאי
https://i.imgflip.com/4s423f.jpg
לא