18 תשובות
לא.
כ ן
כן
לטובה אבל
כן, לגמרי.
כן הרבה
כן. בעיקר גרמה לי להעריך את מה שיש לי בחיים ולא מה שאין לי
נופ
כן
כן אני מניחה...
כן
חד משמעית כן
כן, גם חרא שנה
כן לגמרי
כן, אבל רק בזכות רון חולדאי
https://i.imgflip.com/4s423f.jpg
https://i.imgflip.com/4s423f.jpg
לא
באותו הנושא: