2 תשובות
תאמת אני מתכנן לקנות את ה:
honda grom
שהוא סוג של מיני כזה, הוא גם 125 סמק וצריך רק רשיון a2
מה שמטורף שהוא עולה רק 20,000 כולל מעם
בחול היה עולה לך 10,000
אם באלך עוד מידע בכיף כתוב לי
אם יד שניה אז cbr 125r אופנוע מעולה המקסימום כוח שאפשר להביא ברמה הזאת.. אבל הפסיקו לייצר אותו אז חדש - קאווסאקי נינג'ה 125