התחברות
הרשמה
אני שונא להצטלם כי אני לא שלם עם איך שאני נראה . זה רק אני ?
19 ביולי 2019, 12:04
צילום
שנאה
5 תשובות
נופ
M
Mabel
ממש לא גם אני ככב
H
Hi:);
לא כל אחד
א
או מיי גאד אה זה לא היא
גם אני.
S
Self
הרוב.
K
KIRISHIMA
באותו הנושא:
אני מנסה עכשיו להצטלם והכל נראה כאילו זה עם גלאקסי מה עושים??
נראה לי שאני רואה את דודו פארוק הוא מטר ממני אני רק פוחדת שאם זה לא הוא יהיה לי פדיחות של החיים אני חייבת להצטלם איתו
גם אתם שונאים ממש ממש להצטלם?
אמא שלי רוצה שאני ואח שלי נלך איתה למשרד הפנים להצטלם , למה ?
למה תמיד שאני שולחת לבנים תמונה שלי הם מבקשים ממני להצטלם עכשיו ולשלוח להם?
האם אני מוזרה שאני שונאת להצטלם?
איך להצטלם יותר טוב? אני מסתכלת במראה ונראת פצצה ופתאום במצלמה זה נראה שונה לחלוטין..רעיונות?
אם יש משהו שאתם שונאים לעשות והבן זוג שלכם מכריח אותכם איך תרגישו? (למשל להצטלם , לעשות שיחות ווידיאו)
אני שונא את איך שאני נראה
ילדים לא פוטוגנים ושונאים להצטלם
יש לי חבר ששונא להצטלם, יש לו אינסטגרם ריק לגמרי וגם התמונת פרופיל שלו שם ובווטסאפ זה של איזה שחקן כדורגל. מה יש לו?