9 תשובות
מאיפה לנו לדעת
אתה לא צריך להוכיח את עצמך. אני גם כזאת ואני לא אוהבת לריב אבל כשזה קורה אז אני מגיבה גם בהתאם...

שיחשבו מה שרוצים, אתה יודע מי אתה.
שואל השאלה:
אבל לפעמים אנשים מצפים שאני אריב במצבים מסוימים אבל בשבילי זה לא מספיק יש לי גבול ופתיל לא קצר לוקח זמן עד שאני מתעצבן ואנשים מצפים שאני כבר אריב מכות ואני כזה לא אין לי מה לריב איתו אבל אני יודע שכשמישהו יעבור את הגבול אני אריב איתו מה אומרים על זה צודק או לא צודק?
אנונימי
לא.
אני חזק ומתאמן בחדר כושר ואני עדיין נמנע מלתת מכות.
מה
לא
זה לא אומר שאתה חלש זה אומר שאתה נמנע מקונפליקטים לא נחוצים. זאת תכונה באישיות הכל טוב
תתנהג כאלו אתה עושה "סופר סיין" מדרגון בול אז "בכלל לא" אידפכו לך מקות
אתה חלש מנטאלית