5 תשובות
הכל בסדר אין מה ללחץ תנשמי עמוק זה טבעי
אם את לא רוצה לראות דם אולי כדאי לנסות טמפון אבל בפעם הראשונה לא מדממים כל כך הרבה וגם לא להרבה זמן. תקפידי לשתות הרבה מים ולהרגע אולי קצת יוגה ומתיחות
שימי פד הכל בסדר
אם את לא רוצה לראות דם אולי כדאי לנסות טמפון אבל בפעם הראשונה לא מדממים כל כך הרבה וגם לא להרבה זמן. תקפידי לשתות הרבה מים ולהרגע אולי קצת יוגה ומתיחות
שימי פד הכל בסדר
אין לך מה להילחץ זה טבעי לגמרי והכל בסדר, תנסי לעשות דברים שמרגיעים אותך כשאת לחוצה, ותמשיכי להגיד לעצמך שהכל בסדר ושזה טבעי (:
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה אבל אני ממש מפחדת מדם...
אני לא יודעת למה אבל אני ממש מפחדת מדם...
אנונימית
שואל השאלה:
אוף הלוואי שפשוט לא היה דבר כזה :(
אוף הלוואי שפשוט לא היה דבר כזה :(
אנונימית
הייי
זה טבעי אני לא יכולה להבין אותך .. אבל זה טבעי מאוד תנסי להתרגל לזה ותנסי לא לחשוב על זה ולסיים להחליף פד כמה שיותר מהר לאט לאט את תתרגלי
זה טבעי אני לא יכולה להבין אותך .. אבל זה טבעי מאוד תנסי להתרגל לזה ותנסי לא לחשוב על זה ולסיים להחליף פד כמה שיותר מהר לאט לאט את תתרגלי
באותו הנושא: