2 תשובות
סאטימה אבל אין לי ממש נימוק לזה
זה פשוט מרגיש נכון
זה פשוט מרגיש נכון
סאיטמה
יש לי תחושה שאם יהיה בניהם קרב אז סאיטמה ינצח
יש לי תחושה שאם יהיה בניהם קרב אז סאיטמה ינצח
אנונימית
באותו הנושא: