17 תשובות
סאיטמה בקל
גוקו.
אנונימית
איך גוקו ?
אץ בכלל מכירה את סאיטמה?
אץ בכלל מכירה את סאיטמה?
מדיבורים עם צופי דרגון בול (לפני מלא זמן) הבנתי שגוקו תמיד מנצח בסוף ולכן זה די הגיוני.
סאיטמה סבבה והכל אבל גוקו זה רמה אחרת
אנונימית
אבל סאיטמה זה אל
הוא לא יכול להיפגע והורג את כולם עם מכה אחת
הוא לא יכול להיפגע והורג את כולם עם מכה אחת
סאיטמה, ברור
שואל השאלה:
בדיוק, האתגר של סאיטמה זה למצוא מישהו שאשכרה מתקרב לרמה שלו, מבחינה שהוא יותר מדי חזק בשביל אחרים.
בדיוק, האתגר של סאיטמה זה למצוא מישהו שאשכרה מתקרב לרמה שלו, מבחינה שהוא יותר מדי חזק בשביל אחרים.
זה אומר שיותר קל לו, גוקו תמיד מנצח ולו יש יותר קשיים מה שאומר שהוא יותר חזק
אנונימית
הפוך
גוקו היה מת
והוא כבר מת פעמים
סאיטמה עשה תרגילים בסיסים והגיע לרמת אל
גוקו היה מת
והוא כבר מת פעמים
סאיטמה עשה תרגילים בסיסים והגיע לרמת אל
שואל השאלה:
מביני עניין^
מביני עניין^
סאיטמה זו דמות סאטירית , כל המהות שלה זה "לצחוק" על הדמויות האחרות.
הוא בלתי מנוצח
הוא בלתי מנוצח
סאיטמה
אנונימית
סאיטמה יותר חזק מגוקו.
גוקו אפילו לא ברמה שלו
גוקו אפילו לא ברמה שלו
סאיטמה... זה פשוט לא כוחות ביחס לשום דמות, זה כל ההומור עליו הרי (one punch man)...
גוקו לא מחסל אויבים חזקים באגרוף, גם כשהוא רציני.
גוקו לא מחסל אויבים חזקים באגרוף, גם כשהוא רציני.
סאיטמה אל
לגוקו היה כוח שמסוגל להרוס את כדור הארץ עוד בסגאת הסייאנים ועכשיו הוא חזק פי מיליארדים יותר מפעם.
סאיטמה לא נרא כאילו הוא באמת מסוגל להגיע לרמת כוח כזאת.
גוקו היה ליטרלי יכול להביס כל אוייב שסאיטמה הביס בקלות יותר ועם 0 נזק של המקום שבו הוא נלחם.
סאיטמה לא נרא כאילו הוא באמת מסוגל להגיע לרמת כוח כזאת.
גוקו היה ליטרלי יכול להביס כל אוייב שסאיטמה הביס בקלות יותר ועם 0 נזק של המקום שבו הוא נלחם.
אנונימי
באותו הנושא: