9 תשובות
תכבי תטלפון :)
שואל השאלה:
אין לי תחביבים לפחות לא כרגע ):
ואם אני מכבה תטלפון אני תמיד מחפשת להדליק את המחשב ועוד כל המערכות והשיעורים זה אצלי בווצאפ.
אין לי תחביבים לפחות לא כרגע ):
ואם אני מכבה תטלפון אני תמיד מחפשת להדליק את המחשב ועוד כל המערכות והשיעורים זה אצלי בווצאפ.
תתחילי לרדת ל11 שעות ביום ואז לאט לאט תרדי,
זה עוזר מניסיון
זה עוזר מניסיון
תפתחי לך תחביבים, תיפגשי עם חברים... כל דבר שיעסיק אותך. אם יש לך מספיק מודעות עצמית, את יכולה להחליט על מספר מקסימלי של שעות ביום/שבוע ולהשתדל מאוד לא לעבור אותו. יש אפליקציות שמודדות לך זמן מסך, אולי זה יכול לעזור לך.
בהצלחה!
בהצלחה!
תלמדי/תהיי עם חברים/תאכלי/תהיי עם משפחה
תמצאי תחביב
פשוט להפסיק תמצאי לעצמך משהו אחר לעשות וזהו
שואל השאלה:
מודעות עצמית יש לי והרבה, הבעיה היא זה המימוש עצמי בשקל שלי
מודעות עצמית יש לי והרבה, הבעיה היא זה המימוש עצמי בשקל שלי
מתחברת ממש לשאלה! יש לי גם בעיה עם זה, אני מנסה לבקש עזרה מאנשים שקרובים אלי:)
אנונימית
באותו הנושא: