4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודעת פשוט קל לי יותר לבטא את המילים באנגלית
כן אני יודעת פשוט קל לי יותר לבטא את המילים באנגלית
לא זה לא משנה אין חוקים לתסריט זה רק כדי לסדר את המחשבות כל עוד את יודעת למה התכוונת כשכתבת את זה זה בסדר
לא ישנה אני מניחה
אגב אחלה אוון פיטרס שבעולם בפרופיל
אגב אחלה אוון פיטרס שבעולם בפרופיל
זה לא משנה כל עוד את מבינה מה את רושמת
וגם לידע כללי את יכולה לרשום את התסריט גם בעברית
וגם לידע כללי את יכולה לרשום את התסריט גם בעברית
באותו הנושא: