התחברות
הרשמה
אם מישהו שולח לי הודעה ואז עוד הודעה כי לא עניתי זה אומר שהוא מתעניין בי?
7 במרץ 2021, 23:42
הודעות
SMS
3 תשובות
כנראה
מ
מוח אצה
לא הוא סתם משועממם מחפש להעביר תזמן
על חשבונך.
מ
מחשבות טובות
או שהוא מעוניין בך, או שמשעמם לו והוא סתם מחפש מישהו להציק לו
א
אנונימית 458
באותו הנושא:
אם אני שולח הודעה ומוחק אותה,אז יופיע לבן אדם הודעה שמחקתי את ההודעה?
אם מישהו שולח הודעה באינסטגרם ואני נכנסת איך עושים שהוא לא יראה שקראתי את ההודעה?
אם אני מוחקת צ'אט בווצאפ ואז מישהו שולח לי שם הודעה אני אקבל את ההודעה ?
אם אתם מדברים עם אנשים בסטיפס, מי הראשון ששולח את ההודעה אתם או מישהו ששולח לכם?
אם מישהו שולח לי הודעה בסנאפצאט ואני נכנסת ואז יוצאת אני יכולה לראות שוב את ההודעה?
אם מישהו שלח לי הודעה בטלגרם ונכנסתי ולא עניתי הוא יכול לראות שקראתי את ההודעה?
אחרי שסטיפס שולחים את ההודעה עם הקוד לנייד, הם שולחים עוד הודעות נוספות כלשהם?
מישהו שלח לי הודעה לפני בערך שבועיים מזל טוב ליום הולדת עניתי לו תודה, ואחר כך הוא שלח לי עוד הודעה אבל לא עניתי.
אם חסמתי מישהו, והוא שולח הודעות למרות שהוא חסום(בידיעה שלא אראה את ההודעות האלו לעולם)
אם מישהו שולח לי הודעה ואני פותחת את ההודעה ולא עונה,הוא רואה?
למה הקראש שלי מנסח הודעה,שולח אותה ואז מוחק ושולח הודעה שהוא ניסח אותה אחרת?