התחברות
הרשמה
כשהייתי קטן תמיד חשבתי שאני לא יעבור את גיל 17 זה קשור לבעיה נפשית כלשהי?
לא בגלל שהרגשתי סכנה פשוט חשבתי ככה והייתי בטוח בזה ואני כבר מעל 17
7 במרץ 2021, 14:29
פסיכולוגיה
מחלת נפש
בעיות
3 תשובות
סתם מחשבה של ילד
ג
גירל^_^
לא
Cutie doll.exe
לא
ד
דג שלא יודע לשחות
באותו הנושא:
אוף תמיד חשבתי שאני גבוהה אבל אני נמוכה יחסית
לפני חודש גיליתי שאני בתת משקל (תמיד הייתי רזה אבל חשבתי שזה סתם)
חשבתי שאני מיוחדת עד לרגע שהייתי צריכה לבחור שם משתמש, גם אתם?
חשבתי שזה יעבור...
עם יש לי חברה אבל מבין כל האקסית שלי אני חושב על אחת מהן תמיד גם שהייתי עם הקודמת והקודמת תמיד חשבתי עליה מה זה אומר?
רק אני כשהייתי קטן חשבתי שבאילת יש רק בתי מלון ואין מישהו שגר שם?
רק אני חשבתי שהטרנד של פורטנייט יעבור יותר מהר?.
רק אני כשהייתי קטנה חשבתי שמים זה הרוק של אלוהים ושתיתי למרות שנגעלתי?
רק אני חשבתי כשהייתי ממש קטנה
כשהייתי קטנה חשבתי שאסון מגדלי התאומים היה במגדלי עזריאלי , אני היחידה שחשבתי ככה?
היי אממ תמיד חשבתי שאני מוזרה