8 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת הייתי בטוחה שזה יעבור כי לא הרגשתי כל כך ועכשיו עם החזרה ללימודים אני רואה אותו יותר אז אני מרגישה ממש מאוהבת ואני שונאת את התחושה הזאתת!! ואני מרגישה סתומה כל פעם שאני מנסה להתקרב אליו ואני רק בכיתה ז'
אנונימית
אהה בן כמה הוא?
שואל השאלה:
קצת יותר גדול ממני אבל גם כיתה ז היינו ביחד בכיתה ביסודי ועכשיו כבר לא (הוא כיתת ספורט)
אנונימית
או שתנסי לרדת ממנו- לחשוב דברים מגעילים וזה
או שתחכי שנה/שנתיים
זה יכול להיעלם מעצמו
אני מאמינה שהזמן יעשה את שלו.. אבל את תמיד יכולה לעשות את הצעד הראשון
שואל השאלה:
כי זה גם ככה לא יכול להתקדם לשום מקום
אנונימית
חח יש הבדל דק מאוד משנאה לאהבה
כנראה חצית אותו ...
למה להפסיק אם הוא חמוד וזה....
באותו הנושא: