8 תשובות
מסכים ומחזק!
שואל השאלה:
תודה חברים
תודה חברים
שואל השאלה:
סתם נגיד בטסט באתי לעבור נתיב הנתיב היה ריק ואז בידיוק בא אופנוע וחתך אותי במעבר נתיב וכמובן שבלמתי אבל אז הטסטר הכשיל אותי ורשם בדוח של הטסט מעבר לנתיב לא פנוי
סתם נגיד בטסט באתי לעבור נתיב הנתיב היה ריק ואז בידיוק בא אופנוע וחתך אותי במעבר נתיב וכמובן שבלמתי אבל אז הטסטר הכשיל אותי ורשם בדוח של הטסט מעבר לנתיב לא פנוי
זה קורה אחי אל תתעסק בעבר תחשוב על העתיד מה שהיה היה
שואל השאלה:
אתה הוצאת כבר רישיון?
אתה הוצאת כבר רישיון?
אח יקר אני אלמד אותך משהו, אדם קובע לעצמו את המזל שלו אם תמשיך בגישה השלילית ולרחם על עצמך תמצא את עצמך עמוק בתוך טסט עשירי, תאמין בעצמך אף בן אדם לא נולד עם נאחס, אם היה לך נאחס סביר להניח שלא היה לך כסף לשיעורי נהיגה, תן חיוך אחי הכל לטובה, בטסט הבא תן חיוך לטסטר תגיד בוקר טוב ותנשום אוויר קטן עליך, תעדכן אותי איך עבר
תנשום עמוק ותנסה להתרכז תחשוב שאתה נוסע לא שאתה במבחן ואני מבטיח לך שתעבור!
עברתי טסט חמישי, הטסטרים מחפשים על מה להכשיל ועוד יש קורונה הם חייבים להרוויח כסף והם מוציאים את זה עלינו, מצטער לשמוע אבל אני בטוח שתעברי! בהצלחה
באותו הנושא: