3 תשובות
שואל השאלה:
ממש....
אני סה"כ מאוד אופטימי...
אני מרגיש לפעמים צורך לפרוק את זה....
וקשה לי, פשוט קשה לי
ממש....
אני סה"כ מאוד אופטימי...
אני מרגיש לפעמים צורך לפרוק את זה....
וקשה לי, פשוט קשה לי
אנונימי
וואי, אין לי ממש מה להגיד לך כולנו ביחד בקורונה הזאת כל עוד אנשים ישמרו על ההנחיות הכל יהיה טוב ואף אחד לא יפגע, בקשר לאיחוד האמירויות צריך פשוט לסמוך עליהם כמו שהם סומכים עלינו ולבטוח בהם :)
וכל הכבוד שאתה אופטימי כי אחרי הכל זאת רק תקופה..
וכל הכבוד שאתה אופטימי כי אחרי הכל זאת רק תקופה..
שואל השאלה:
זאת לא התנהגות גברית,
אבל לפעמים יש לי ממש צורך לפרוק את זה בבכי
זאת לא התנהגות גברית,
אבל לפעמים יש לי ממש צורך לפרוק את זה בבכי
אנונימי
באותו הנושא: