5 תשובות
זה יצא לך חמוץ -.-
תוסיפי סוכר
תוסיפי סוכר
אממ זה לא יצא טעים.. עדיף שמנת מתוקה:):):)
זה לא יהיה אותו דבר זה טעם מגעיל..
זה יהיה כל כך דליל ולא טעים בכלל יהיה לזה טעם חמצמץ
זה ייצא הרבה פחות טעים וזה גם לא ייעשיר את זה וזה לא סמיך מספיק
עדיף שמנת מתתוקה ואם אין אז לדעתי תכיני משהו אחר כמו כדורי שוקולד..
עדיף שמנת מתתוקה ואם אין אז לדעתי תכיני משהו אחר כמו כדורי שוקולד..