10 תשובות
עובדים על זה
חודש הבא
כן יש סיכוי גדול
עובדים על זה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת עובדים על זה מה ההבדל של החיסון הרגיל לחיסון אחר
אנונימית
אין שום הבדל זה יהיה אותו חיסון.
עובדים על זה שיתנו גם לבני 12 ומעלה להתחסן ולא רק מגיל 16. וכן זה נכון
גם ל12 או שזה מתחיל מ13?
אנונימית
^גם לי היה זכור שאמרו מ13
שואל השאלה:
אני לא זוכרת זה טו 13 או 12
אנונימית
^אני אבדוק בגוגל שנייה
חח צודקת 12+
https://www.haaretz.co.il/health/corona/.premium-1.9539532