6 תשובות
לגמרי
העלבת את הזבל
נכון.
כן, אבל יש הרבה יותר גרועים מהם
לא.
יש דברים הרבה יותר גרועים מזה שבן אדם לא שמר על נאמנות לאדם אחר.

כן, בגידה זה חרא, אבל לא ברמה כזו.
FML
הזבל מסר שהוא נעלב
בכל אופן זה לגמרי נכון
וזה מעשה מגעיל אבל מה שהכי מגעיל בזה זה כשמישהו עושה את זה לבן אדם שאוהב אותו
(וזה בדרך כלל ככה)
צריך להיות חסר לב כדי לעשות את זה