9 תשובות
ממש לא
משפט גאוני
לא, אני חושב שאייפון יותר טוב מהשאר אבל אני לא חושב שהם זבל. הפ גם טלפונים טובים
אני אישית יותר מסתדרת עם גלקסי בגלל הגודל (גדול) ובגלל המקש של החזור
לדעתי, כן. למרות שיש חברות טובות..
לא.
חוואווי הכי טובים.
לא
לדעתי גלקסי הכי טוב
אנונימית
לא נכון
מאמינה שנכון