9 תשובות
לנה דל ריי (לא מכלילה!!)
וואן דיירקשן (תלוי לא מכלילה)
הארי סטיילס (תלוי מאוד)
אנונימית
וואן דיירקשן, יש גם כאלה שהם נחמדים אבל יש כאלה שממש לא
וואן דיירקשן והפאנדום של הארי
יש מלא טוקסיק ומעצבנים אבל אני לא שונאת את הפאנדום, פשוט יש כאלו באמת לא בסדר (לאריז ואנטיז לדוגמא)
וואן דיירקשן
מכירה מלא בנות חמודות ברמות אבל הפאנדום ככ טוקסיק ושיפוטי
וגם אריאנטורס משהו קרה להם בשנתיים האחרונות למה הם נדפקו (הייתי הפאנדום דיי הוא נהיה מזעזע)
לנה דל ריי , הפאנדום שלה כל כך טוקסיק אמאלה(לא מכלילה אני גם חלק)
חלילה לא שונאת את הפאנדום יש שם ככ הרבה אנשים חמודים ומוכשרים ויש בדיחות משותפות ופשוט המון במשותף וזה כיף
אבל אם את מסתכלת על הפאנדום היום בגדול יש בו יותר טוקסיק וילדות שחושבות ש"אני אזרוק על סיימון כפית" מצחיק מישהו

ואני חלילה לא מכלילה אני בעצמי חלק ממנו זה פשוט מה שאני רואה
^ כ ן , הארי_סגנונות ily, פשוט אמרת מה שאני רציתי להגיד פשוט אני חסרת כוחות קצת אז תודה
אני לא חושבת לא
אריאנה גרנדה
אנונימית