13 תשובות
מה הטעם שלך?
עברית או אנגלית?
הארי סטיילס
אבטיפוס, טאטו, החברים של נטאשה
מלא. אבל בעיקר קונאן גריי, גירל אין רד, אמאקסאם טון, קייבטאון, טופ, מלאני, בילי
אם את שומעת רוק אז תשמעי the rasmus, nightwish, within temptation
שואל השאלה:
תודה אנסה!
אנונימית
ciki אם את אוהבת קוריאנית
yungblud זה נחמד
alec benjamin זה שירים מרגיעים ועצובים כאלה
an original song זמר אנדרטייד לצערי והשירים ו קאברים שלו באמת טובים
שואל השאלה:
אני אנסה תודה:)
אנונימית
מהארץ אני מאוד אוהבת את the paz band
כל כך מעולים
5sos
all time low
my chemical romance
sum 41
green day
palaye royale
one direction
i!
the score imagen dragons ובעברית אני אוהבת גיא ויהל עילי בוטנר עידן ריכל הפיל הכול התקווה 6
שואל השאלה:
תודה לכולם
אנונימית