11 תשובות
אל תספרי לו
פשוט תנתקי את הקשר
פשוט תנתקי את הקשר
לשבת איתו אחד על אחד ולהגיד לו למה את לא רוצה להיות איתו בקשר❤
מה
אנונימית
להפךך היא לא יכולה סתם ללכת היא צריכה להסביר
שואל השאלה:
אני גרה עם אמא,ההורים שלי גרושים.ולא באלי להמשיך את הקשר עם אבא שלי
אני מרגישה שאני נגעלת ממנו.
אני גרה עם אמא,ההורים שלי גרושים.ולא באלי להמשיך את הקשר עם אבא שלי
אני מרגישה שאני נגעלת ממנו.
אנונימית
אני לא דיברתי עם אבא שלי כבר 2 שנים פשוט מאז שהלכתי הבהרתי לו למה אני לא רוצה לדבר איתו יותר ולא דיברתי איתו מאז
שואל השאלה:
כן אבל אני לא כל כך פתוחה עם אבא שלי ומביך אותי קצת לדבר איתו ככה בפתיחות..
כן אבל אני לא כל כך פתוחה עם אבא שלי ומביך אותי קצת לדבר איתו ככה בפתיחות..
אנונימית
הוא מנסה להתחיל איתך שיחות?
שואל השאלה:
לא ממש..
לא ממש..
אנונימית
אז מעולה כמה שאת פחות מדברת איתו ככה הקשר יתנתק יותר ובשלב מסוים זה פשוט יפסיק ואני לא מיעץ לך לנתק איתו קשר אבל אני מאמין שאם את נגעלת ממנו ואת באמת לא רוצה איתו קשר אני מכיר את זה
שואל השאלה:
תודה רבה לךך
תודה רבה לךך
אנונימית
באותו הנושא: